AKTIVITI SEPANJANG PKP


HI GUYSS!!!!!

after a long time aku menyepi,now im back guysssπŸ‘‹πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
oke tajuk kita pd hari ini ialah (((aktiviti sepanjang pkp))) πŸ‘πŸ‘


so, korang mesti bangun tidur makan je kan ???? hahaha just kidding πŸ˜† dont take it serious ea πŸ‘
oke nak tau x apa aku buat time pkp ni??  kalau nak tahu jom baca and tgk smpai habis hahaha





               oke first,aku main game hahahaha..............
                  dulu xminat sgt main game                                       tapi sejak pkp ni jadi addicted pulak πŸ˜€


source:google 

☝😁
 tadaaaaπŸ‘ xkan xkenal dgn game ni kannn!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜†
MOBILE LEGEND guysss !!! 
em ni salah satu game yg aku main la, actually bnyk lagi such as 
PUBG,DOTA,GTA dan banyak lagiπŸ˜†
yelaa daripada bangun makan tidur baik main game , hilang la jgk bosan hahahaha 










next, joging πŸ’¦πŸ’¨ 
asyik main game je kan so kenalah aktifkan badan sikit 😬😬😬 
haa kalau korang free nanti try la jgk πŸ˜‚ best tau 





source: google 


ANIME guysss😎😎😎😱 
bila fikir fikir balik untung jgk ada pkp ni sbb boleh layan anime πŸ’₯πŸ˜†πŸ˜†
banyak anime yg aku tgk 😁antaranya naruto,
one punch man,one piece,dan bleach πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
so apa lagi guysπŸ˜‚ ayuhh layan anime sekarangggg!!! 
kalau habis pkp nanti xsyok la sbb busy dgn study kannπŸ’₯πŸ’’








last but not least, alhamdulillah  sempena pkp ni 
aku belajar memasak πŸ˜πŸ™Œ
nak kata pandai tu mmg x la 
tapi boleh la slow slow hahaha


emmm,okelah sampai sini je la aku share kat korang pasal aktiviti sepanjang pkp ni😘
babaiiiπŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ 

#staysafe#kitajagakitaπŸ’“




Comments