MAQON MAQON FINAL PART:(

 ASHELAMAT BISMILLAH ASSALAMUALAIKUM SEMORANG!!! WE'RE BACK IN ANOTHER PART OF MAQON MAQONNNN! And yes ni last post aku ehehehek.

Woraitttttt, kalini pun haiyaaaa elaun memang taknak masuk ke macam mana ni?! Disebabkan tuuu kita kena makan free lagi! Ha sampai kesudah la makan free je. Okay kalini kita makan ringan ringan jelah eh perut punnnn dah penuh. Jadiiiii kita makan apam balik comel loteyyy! Aku tak tahu lah apam balik ke poket doraemon ke apom ke tapi ha dalam family dorang gak lah. Tapi yang paling penting sekarang niii benda tu sedap namatey! Tak gebu sangat sebab tak tebal tapi secukup rasa aku habaq kat hang! Dah la tulis pepanjang je tak guna so kita flex gambor!
TADAAAA!!!! Ada 4 je kedekut kan chief cook tu hm. Tapi nampak tak isi dia tu Senah?!
Ha nah dari tepi pulak! Dia tak gebu tapi lembut nokkkk tengok dari tepi pun dah tahu kan!
Ha nah tengok sikit waktu dia dalam wrapping! Kalau dah dalam wrapping pun rupa macam ni apatah lagi bila dah bukak kan?!

Ha aku dapat benda ni waktu still panas lagi tauuu. Hangpa bayangkan dengan sejuk atas kapal tu petang petang makan benda anash gini haiyaaaaaa.

Hokayh ha cambiaso la benda free kannn atas kapal lah ceritanyaaa. Hangpa bayangkan comel gitu pun rasa dah padu bak ang, kalau yang besau apatah lagi! Benda ni pun boleh je nak buat sendiri tapi cambiaso lah aku masak maggi pun boleh hangus. Bayangkan lah maggi guna air tu pun hangus. Ha kita pun dah sampai penghujung maqon maqon. Aku minta maaf if ada tersalah guna bahasa or nampak offensive ke. Ni semua hanyalah suka suka sebab nak assignment kan ehek. That's all from me Raja Munir Muinnuddin from DNS26Foxtrot. Assalamualaikum.

~TAMAT 15 ENTRY!!!!~



Comments