Malaysia VS South Korea 2018

Assalamualaikum geng.Ni lah first blog aku walaupun blog ni sebenarnya benda lama kan,tapi takpe,aku try yang terbaik.๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€.
Arini aku nk cerita pasal detik-detik kekalahan Malaysia di tangan Korea Selatan dalam acara ragbi antarabangsa.


       (First time tngok secara live kt stadium,selalu tv je)

Nak dijadikan cerita,sebenarnya match ni cikgu ada offer untuk kitorang semua,tapi time tu semua macam berbelah bahagi,nak pergi ke tak,memandangkan dkat ngan exam.Time tu cume berapa kerat je pon yang offer diri nak pergi๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ.End up cikgu cakap siapa yang ikot dapat markah koko peringkat antarabangsa,time tu aku dengan kawan2 aku memang tak fikir minat ke apa ke,kitorg nk markah koko tu ngan dapatlah jejakkan kaki kt stadium tngok match live kan atleast.

(final result,memang jauh beza ibarat langit dan bumi๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ)

Time ni jujurnya kitorang layan match sambil makan dengan cuaca yang tak mengizinkannya.Sampai la satu tahap time tu malaysia memang dah nak buat comeback dh,memang bersorak abis ah kitorang an,hilang suara pon apa kesah.Tapi apakan daya,kita memang perlu improvement lagi dalam sukan ni,bukan satakat sukan ni je,tapi sukan2 lain jugak.



(Senyum menahan kepahitan)

Tapi overall memang best la walaupun ni bukanlah percutian ke apa ke kan,tapi kita dapat nampak semangat perpaduan antara kita.Tak kira la bangsa,agama apa sekali pun,itulah apa yang aku nampak time seronok bersorak sampai tak ingat dunia tu.Kita nampak betapa uniknya sebenarnya negara kita ni.Dah jauh dah lari ni kan,๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ.Bukan selalu lari topik ni,kadang2 je.Tu je daripada aku setakat ni.Nanti aku akan continue dengan cerita2 lain plak.Takkan nak borak pasal anime dengan game je kan.AHAHAHAHAHAH๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ.Sekian daripada bossmu ini.Terima kasih.
(Reaksi kitorang bila kita kalah+cikgu suruh balik๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ)

Comments

Post a Comment