爪卂Ɋㄖ几 爪卂Ɋㄖ几 卩卂尺ㄒ 11

KONNICHIWA EVERYBODY!!! WATASHI MUNIR KUH-CHUCK™ AND WE'RE BACK IN ANOTHER EPISODE OFFF MAQON MAQONNNN!!!! Selepas berjuta permintaan untuk sambung maqon maqon, dengan ini saya akan sambung!!!!













So untuk kaliniiiii, kita balik ke negara jiran iaitu JOHORRRR! Memandangkan aku dah lama tak makan dessert, harini aku nak post pasal kek! Bukan kek besor tu ha, ni kecik je comey macam aku. Ha benda ni pun senang je nak dapat sebab bersepah jugak kat Malaysia. Ha benda ni nama dia nama tempat kat Jepun so boleh la feeling2 kat Jepun kalau makan kek ni. Tanpa throwing time, tataplah puas puas makanan yang indah ini.
Ha nah! Nampak tak cekelat tu campur pulak dengan ice-cream vanilla ya tohannn! Tapi tulah cekelat tu dah beku pulak. Tapi tkpa sebab kek dia tu still panas tau Senah so bila massuk mulut tu amatlah menusuk ya!
Ha dari tepi pulak! Nampak kan dia ada cream kat tepi tuuuuu, bila gabung kek tu dengan aiskrim dengan cream tu haiyaaaa mengalir air mata jiran member! Nikmat dia ya tohan tak terkata aku cakap kau!
Ha dari pandangan atas pulak! Nampak tak tuuuu?!!! Ada kacang kacang tu ha huwaaaaaa benda ni semua bila gabung sumpah meletops otak hangpa bila telan!
Ha nah zoom sikit! Nampak tak structure dia tu?!!! Luarnya crispy amat dalamnya lembutttt banget mas! Cekelat dia macam kedekut sikit kan tapi tak Joyah takkkk! Cekelat yang dia letak tu memang secukup rasa so memang boom rasa high sikit waktu telan sebab rasa dia tu gak dibuat buat pakkkkk!


Ha benda ni pun sama gak boleh dapat kat Rahsia Resipi berdekatan dengan anda ya anak anak. Kat Rahsia Resipi ni ada serve macam macam and semuanya gempak aku habaq kat hang! Nama dia pulakkk Shinjuku Bake ha ada banyak sebenarnyaaaa macam caramel ke ha apatah lagi aku dah lupa. Ha tu je kot untuk part kalini. Ashelamat goodbye anak anakkk. Till we meet again in another episode of Maqon maqonnnn!


~乇几ᗪ ㄖ千 卩卂尺ㄒ 11~








Comments