MAQON MAQON BAHAGIAN TWELVE!!!!

ASHELAMAT HELLO DUNIAAA! APA KHABAR SEMUANYAAAAA?!!!! KITA KEMBALI LAGI IN ANOTHER BAHAGIAN OF MAQON MAQON!!!! Ha dah lama gak aku tak typing ni kan so hariniii kita buat post baruuuu!

Hokeyh untuk kaliniiii! Disebabkan hasil judi still banyak so kita masih lagi dengan cekelat cekelat cairrrr. Lebih kurang macam Dip n dip tu ha tapiiii ni kedai lainnnn. And and anddd kalini ada strawberry!!! Hangpa bayangkan cekelat sepekat pekat alam tu campur pulak dengan strawberry fuh ya tohan sedap menjilat kaki! Cekelat dia ni padu terox sebab dia guna cekelat Belgium hengkooo! Ha nak sembang panjang pun saya gak yakin kamu semua bisa ngerti, so ha hengko nengok jelah semua gambar niii!

TENGOK TU LEMAN TENGOK TUUU!!! CEKELAT DIA TUUUUU YA TOHAN PADU AMAT! Digabung pulak dengan marshmallow comey comey tu alahaiii fav angat wak!
Nah usha dekat sikit! Nampak tak betapa saya tak lie to anda semuaaaa! Cekelatnya yang padu terlebih digabungkan pinggan sebegitu fuh issa mood cheq habaq kat hang!

Corak tak payah cakap lah kan! Makan sedap pastu makanan pulak bercorak tarik tarik gitu halamakkk!

Anda lihatlah sendiri betapa indahnya makanan ini semua huwaaaaa!

Ha makanan niii korang boleh dapat kat Illusion Chocolate Cafe! Benda ni aku tak tahu berapa banyak kat Malaysia tapi yang aku pergi niii kat Dpulze Mall tu haaaa. Nak cakap dia punya tahap sedap tu sampai member terbawak bawak ke mimpi kot! So ha try la tryyyyy! Ha itu sahaja lah daripada saya untuk part kalini! Till we meet again in another episode of Maqon maqonnn!


~TAMAT BAHAGIAN TWELVE~ 




Comments