MAQON MAQON PART 6!!!!

 BISMILLAH ASSALAMUALAIKUM ANAK ANAK!!!! KEMBALI LAGI KITEW DALAM MAQON MAQON CHEAP CHEAP BERSAMA MUNIR KUH-CHUCK™!!!! After bermonth month tak buat post baru, ramai yang sedih and tanya aku bila nak update maqon maqon. So jangan risau eh hariniii aku post baru!!! Sorry eh titew busy sikit kat rumah goyang kaki.

Jadiiiii harini kita masih di Malaysia! Sebab broke kan duit tak banyak elaun pun tak masuk so kita makan spaghetti! Yang ni korang jangan risau pasal senang ke tak nak cari sebab bersepah kat Malaysia ya cucu cucu atuk sekalian. Buat sendiri pun boleh tapi tulah aku nak goreng telur pun terkial kial. Jadiiii spaghetti ni ada banyak jenis! Contohnya macam, Spaghetti Penang, Spaghetti Sarawak dengan Spaghetti Johor! Paling famous cambiaso ah Johor punya sebab overseas punya dish kannnn. Jadiiii tanpa membuang time, tempat yang aku makan ni kat Johor gak so prepare your passport everyone we're going to luar negaraaa!!!

HA HANG NENGOK TU PASTA DENGAN SPAGHETTI NYO! Dengan kupang hengko lemon siap bakor black black sweet.


Okay ni bukan spaghetti tapi tkpa nak tunjuk jugakkkkk. Sedap kannn halamak craving terox dengan sayur sayuran segar bugarnya tuuuu. BTW abaikan la orang kat background tu nak flex duit merah pulak dia aku pun tak tahu kenapa.
Aku tak tahu lah post ni pasal pasta ke spaghetti tapi ha hengko lihatlah betapa creamynya pasta ni dengan udangnya kupangnya sayurnya scallopnya fuh kaw kaw aku cakap kauuuuu!

Orang belakang still nak flex duit merah tu korang abaikan jelah eh. Apapun tengoklah tu! Dah la ashedap melompat lompat, makan pulak dalam pinggan petak fuh memang dari bad day auto jadi best day ever aku habaq kat hang Leman.

Ha okay lah! Pasta yang aku order ni namonyo spicy seafood medley pastaaaaa (haah a tu kena lebih sikit). Yang spaghetti kat belakang tu pulak nama kelahirannya adalah spaghetti carbonara! Dua dua ni bisa diobtain kat Rahsia Resipi. Bersepah je kat Malaysia ni mana mana mall kau pergi wajib ada resulting in kesenangan anak anak nak dapat kalau craving nak merasa pasta ke spaghetti ke kek ke ha apa apa jelah yang hengko nak Timah. So itu sahaja untuk part 6 kalini kita jumpa lagi in another part of Maqon maqonnnn!



~AL TAMATLAH PART 6~






Comments