MAQON MAQON PART KETUJUH!!!!!

ASHELAMAT HELLO WAHAI CHILDREN SEKALIANNNNN! WE'RE BACK IN ANOTHER PART OF MAQON MAQON FT. MUNIR KUH-CHUCK™!!!! Aku tahu ramai yang rindu nak baca blog aku kannn so nah! Part ketujuh sudah menjelma daripada pusara tidurnya!













So untuk harini, back to overseas! Nak cakap tempat specific tu aku sendiri tak tahu ha tapi overseas la overseas. Check bank tinggal 3 ringgit je so kalini kita makan free sebab elaun pun still shy shy nak masuk. Jadi! Tanpa membuang masaaaaa, benda ni paling padu skrap pap pap aku habaq kat hangpaaaa! Padu sangat ke?!!! Ya betul tu Abu! Padu dia tu aku tak tahulah nak cakap macam mana sebab speechless! Ha hengko nengoklah sendiri gambar kat bawah ni.

HA AKU TAK TIPU KORANG TAU! TENGOK TU TENGOKKK! FREE TAU NI! Ada banana crumb cake, potato wedges, mashed potato dengan pastry and and andddd blackpepper sauce! Dalam pastry tu ada daging seketul besau nokharom and daging dia tu tender af Senah! Gabung pulak dengan wine mahal peh! Kk yang wine tu tipu. 
Ha tengoklah sendiri. Macam 5 star kan! Sebab memang pun! Tengoklah dengan air dalam gelas gitu fuh macam trophy hengkoooo.

Gambar sama je dengan atas tapi ni raw atas tu edited HAHAHAHAH

Still gambar sama tapi aku crop sikit HAHAHAHA maafkanlah saya gambar amik sekeping je tapi requirement 4 gambor so inilah dia hasilnya

So! Ha nampak tak yang aku ni tak pandai tipu! And ya benda ni semua free je! Benda ni korang boleh dapat kat overseas, and by overseas aku maksudkan betul betul kat laut HAHAHAHA. Dish ni aku dapat waktu aku atas kapal so free jelah ehek. So kalau nak dapat makanan padu gini free gi kerja kapal sana. Fikir senang senang jeke nak dapat makanan sedap free. So itu sahaja untuk part kalini dalam Maqon maqonnn! Sekian arigato!


~SEKIAN AL-ENDING OF PART 7~







Comments