INTERVIEW


ASSALAMUALAIKUM, 



Harini aku nak berkongsi tentang INTERVIEWπŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€,,, haa interview ni biasanya untuk orang yang nak apply kerja or sambung study πŸ‘πŸ‘πŸ‘emmmm,,,,,,,,aku pon pernah lalui interview ni πŸ˜†
macam macam rasa time tu ......contohnya takut,gementar dan juga gugupπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚korang jangan jadi macam aku ea πŸ˜† make sure korang buat persiapan rapi dari segi pemakaian,penguasaan bahasa yang jelas,pengetahuan dlm bidang yg ingin diceburi dan yang paling penting masaπŸ˜„ korang perlu merancang perjalanan ke tempat temuduga diadakan utk mengelakkan dari lewat dan pelbagai risiko yang lain πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‰soooo,,,aku share la sikit ea gambar time aku pegi interview dulu hahaha








oke geng ,ni la group aku time interview dekat ipg πŸ˜‚πŸ˜†
(afifa,syarifah,intan nazura,syafiq,aidil and farid)πŸ˜„πŸ’ƒ
tapi yang dapat dua orang je yang lain xde rezeki nak jadi cg πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚







ni time interview dekat alamπŸ’•πŸ˜†
alhamdulillah kali ni lepas πŸ˜‚ 
so bolehla ikut jejak senior aku dekat sais dulu✌ 






sementara tunggu turn interview amek
 gambar la kejap πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„







advantage datang awal,boleh ronda ronda πŸ˜‚πŸ˜‚ 
 nak hilangkan nervous jer bukan apa hahaha




yeayyy,interview dh siapπŸ™ŒπŸ˜‚ 
rilek rilek la kejap hahahaha

oke sampai di sini sahaja perkongsian tentang INTERVIEW,
jumpa lagi di lain hariπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
tatatititutuπŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹

Comments