MAQON MAQON PART 5!!!!!!!

OKAY APA KHABAR ANAK ANAK SEKALIANNNN!!!! We're back in another episode offff Maqon maqonnnn!!!! Aku tahu korang bosan sebab aku pun sama ni ha😭 Aku pun dah mula berbaik dengan dinding bilik aku dah. Maybe lepasni ajak dia lawan plato pulak:3. Soooooo disebabkan aku banana ni and korang pun bananaaa.... tunggu apa lagiiii! Banana bila bertemu banana jadilah Maqon maqon part 5!!!! (ik it sounds so weird lmaooo). Anywayyyyy, sebab ramai sangat dah ni peminat Maqon maqon yang dm ig and twitter aku, email, chat kat tele dengan ws, call, message and hantar surat semata mata mintak sambungan Maqon maqon. Dengan ini saya, Munir Kuh-Chuck™ akan mengotakan permintaan anda semua maka marilah kita kanpai bersama samaaaa! Okay untuk part kalini cambiaso aku still lagi positive broke. Bukak wallet lalat yang keluar. Tapi jangan risau makanan yang aku tunjuk ni mughoh and ghaso sedap blako boh boh sekaliey.


Wokeyh untuk part kaliniiii kita tukar negara pulak! Untuk part 5 kita menjelajah ke Johorrrrr:3. Okay memandangkan aku still positive brokeee harini aku bawak korang makan ayam lagiiii! Disebabkan kat part 4 aku dah terangkan semua fakta benar pasal ayam, untuk yang kalini aku terangkan pasal kentang. Kentang ni adalah potato. And potato ni adalah kentang. Bila digabungkan jadi pontang. Tamat kelas fakta kita harini! Ouh haaaa kentang ni en best sebab korang boleh buat vodka. So kalau rasa nak high high time rmo ni gi la try sedut kentang tu guna straw:3. Okay kembali kepada ayammmm! Ayam kalini ramai yang familiar kotttt. KGoreng nama diberiiii. Sama macam part 4 benda ni inspired by Urban Korean punya dish soooo tak payahlah susah susah pergi South Korea bila Johor pun ada dunia kan dah maju Timahhh toksah ler kome terbang jauh nun sana. Ayam ni pun ada cheese gak and sebagai peminat setia makanan aku tak tahu dia guna cheese apa tapi best la besttt. Sebenarnya aku pun tak tahu nak goreng apa hahshshs sebab ni orang belanja so jangan tanya harga. Source masih lagi diri sendiri! #ShotOnPixel



Wahhh tengok tu Timah tengok tuuu!!!! Cheese dia tu Senah buat balut badan awak pun cukup tauuu. Banyak namampuihhhh. Nampak tak saya tak pandai tipu. Ayam dia tu pulakk manis manis umpama cinta Abu kepada Kiyah.

 Okay ni set yang aku makan. Set apa pun saiya tatau saiya tau makan sajja adimanisss. Yang penting ada kentang dengan ayam hahshshshs. Ha tu ada cili cili sikit. Tapi sedap doo tak tipu tak tipu!

Okay ha tuuu nampak menyelerakan sikit. Gambar blur sikit sebab kurang lighting haih ruginyaaaaa. Kalau takkkk mesti korang sampai jilat jilat screen tu sebab menggoda teruks kawe habaq kat hangggg.

Ha niii gambar jauh sikit! Dari jauh nampak sedap dari dekat nampak sedap haih susah la gini kannnn. Ha tu nampak sikit nama dia KGoreng. Kalau korang tengah jalan jalan nampak lambang tuuuu ha tahulah nak buat apa kan!

Wokeyh tempat niiii nama diaaaa KFry. Kat Malaysia bersepah ni ha jangan risau lah tak payah pergi South Korea pun tkpa ya Kiyah ni Malaysia ada. Okay untuk harga aku sendiri tak tahu nak cakap macam mana hahshshsh noob siaaaa. Ha nak senang en brader Foodpanda tu dah standby dah tu nak terima order dari korang sooooo tunggu apa lagi anak anakkk! Soooo itu sahaja daripada sayaaa Munir Kuh-Chuck™ till we meet again in another episode offff Maqon maqonnnnn!!!!!


~END OF PART 5~ 


 

Comments