TRIP 12 JAM KE JOHOR - KL - JOHOR !!!!

Assalamualaikum and goodmorning gengggg ....macam mana time pkpp ni , harap harap semua sihat dan jaga jarak sesama kita . So 24/6 haritu abang and kawan kawan trip ke johor balik hari dalam masa 12 jam , kerjaa gila kan hahaha ... Plan pukul 12 tgh malam , pukul 1 pagi terus gerak dari kl . So abang sampai kat area JB dalam pukul 5.15 pagi. Sampai je kat sana kami terus makan sarapan and tunggu kawan kawan yang dari belah johor pula untuk sampai ...
SOURCE: GOOGLE


Dalam pukul 7 macamtu , kami bergerak dari kawasan Dato On ke Ulu Tiram untuk pickup salah sorang dari kawan kami , kemudian kami berhenti breakfast di area Ulu Tiram . Makan makan then semua dah kenyang , kitaorg plan nak ke pantai , samada Pantai Lido atau Pantai Desaru .


So kitaorg amik keputusan untuk gerak ke Desaru . Pada pukul 11.45am macamtu kami sampai ke Desaru . So bermula la sesi bergambar semua dekat Pantai Desaru situ . Luangkan masa bersama kawan kawan , lepak sama sama , sebab bukan selalu ada time sama sama nak lepak ramai ramai macamtu. Lepas habis berjimba di Desaru , dalam pukul 2.30pm , kitaorg bergerak ke kota tinggi untuk makan tengahari.
SOURCE: GOOGLE


Kitaorg makan di kedai makan belangkas apa tah nama dia , ingat nak try makan belangkas tapi takut tak terhabis pula sebab first time rasa , then lepas makan semua rehat kejap , kumpul tenaga balik untuk sambung balik KL . Lepas semua dah okay , walaupun barai semua mengantuk tak tidur , tapi kena paksa diri untuk balik jugak sebab ada yang kena bekerja malam tu , so kami pun gerak pukul 4.30pm dari Kota Tinggi . Dan kami sampai KL dalam pukul 7.50pm . Itulah saja trip abang kalini , 12 jam KL - JB - KL . Ikutkan dalam18 jam jugak sebenarnya tapi biarlah hahaha .

Comments