MY TOP 5 HERO IN MOBILE LEGENDS

 Asalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada para pembaca sekalian,

Pada hari ini, saya akan berkongsi kepada anda tentang hero - hero kegemaran saya di permainan Mobile Legends. Walaupun saya tidak pro, namun saya berasa seronok bermain menggunakan hero tersebut.

1) Tigreal

Source : Google

Hero ini merupakan hero yang memegang role sebagai tank.

2) Leomord

Source : Google

Hero ini merupakan hero yang memegang role sebagai fighter.

3) Guinevere

Source : Google

Hero ini merupakan hero yang memegang role sebagai fighter/mage.

4) Belerick

Source : Google

Hero ini merupakan hero yang memegang role sebagai tank.

5) Karrie

Source : Google

Hero ini merupakan hero yang memegang role sebagai marksman.

Saya rasa, sampai di disitu sahaja perkongsian saya pada hari ini. Semoga kita berjumpa lagi di masa yang akan datang.

Sekian, terima kasih.

Asalamualaikum.

Comments