Tiktokers yg Terfamous di Malaysia

 Assalamualaikum, dan salam sejahtera kepada pembaca, semoga anda sihat dan sentiasa sosial distancing di mana mana. #kitajagakita. 

Skrang ni kan memang generasi yg tengah membangun dlm sosial media seperti Youtube, Instagrams, Facebook , Tiktok dan banyak lagi lah socmed yg tengah membangun ni. Tetapi tahukan anda bahawa applikasi tiktok, antara applikasi yg menjadi berita hangat buat masa skrang. Viral slow mo budak 46 memang tengah hots skrang. 

Okay dlm slide ni saya nak share tentang beberapa tiktokers yang famous dalam aplikasi Tiktok. 



1. Puspa Wafiy


https://vt.tiktok.com/ZSfUmP4b/





So kalau korang nak tau sebenarnya beliau tiktokers yg paling ramai followers di Malaysia.

Sebanyak 1.2M followers , 10.6M likers pada applikasi tersebut. Ciptaan TikToknya yang lucu membuat ketawa terbahak-bahak sehingga dia menjadi salah seorang finalis TikTok AllStar 2019.


2. Bajilah


https://vt.tiktok.com/ZSfUS1Ym/




Wanita 21 tahun yang super comel dari Kelantan ini juga merupakan bintang hebat di TikTok. Keperibadiannya yang menggemaskan bersinar melalui video TikToknya, dan 780K peminatnya pasti menyayanginya. Lihat sahaja video miliknya dengan 4.6 juta tontonan dan katakan "awww" bersama-sama


3. Official budak 46 


https://vt.tiktok.com/ZSfUC4Ut/




So basically budak 46 ni terkenal sebab dia punya trend mark iaitu slowmo , dan tarian kpop hiphop yey yey yg menjadi tular di applikasi Tiktok. Beliau juga baru sahaja menjadi tetamu jemputan khas rancangan Meletops Era pada bulan August. Jumlah followers 260K dan 2.3M likers . Pergh memang power ah budak 46 ni. Saya selitkam vd slow mo dia di bawah. Jangan cakap abang tak payung .



Comments