5 Bukhari ❤️

Hello Guysssss

Aku nak cerita pasal class 5 Bukhari ni...class ni ada 22 pelajar but not totally umur 17 tahun..ada 21 ada 19 and 24 pon ada..so kitaorang ni calon SPM 2018 cewahhhh...

First time aku masuk situ okay lagi ikut orientasi sampai lah hari ketiga tetibe Ustaz Yie panggil semua pelajar berkumpul then rupanyaa sekolah tu selalu kena banjir then kitaorang gotong royong lahh angkat barang letak dekat tingkat 3..

After a week,aku masuk class..time tu berdebar sebab last aku belajar form2 then kena masuk tahfiz until aku 18 tahun..ouh ya lupa cakap yang aku ambik SPM time aku umur 19 so aku ni kira tua lah dalam class tu..first subject aku belajar Sejarah dengan Cikgu Arika HAHAHAHA..belajar bab imperialisme barat and dia suruh cari KBAT padahal aku KBAT pon tak tahu apa dia..then aku belajar Math pulakkk...Math ni pon satu hal..tekan calculator..mana koi tahu siap ada sin cos tan tu lagi...but alhamdulillah semua berjalan lancar until UP1..Cikgu BM aku suruh buat rumusan but aku tak reti so dia suruh cari isi tersurat and isi tersirat and buat pembetulan sebanyak 20 kali...

So banyak kisah aku dengan Bukhari niii...Budak paling riuh sekali Syamiera..dia ni cerdik math and now dia tengah sambung belajar dekat Netherland Maritime Institute of Technology (NMIT)...budak kuat sendawa pulakkk nama dia Ainin..dia kerja makan jeee and now dia study dekat Kolej Yayasan Pahang (KYP)..Ketua Kelas aku pulak Fairuz Azwan..dia ni Al-Hafiz jugakkk and now tengah ambik law dekat KUIPSAS...okayy lahh orang last aku describe ni nama dia Othman...dia ni umur 24 and bekas pelajar tahfiz...





yang berjambang depan ni Fairuz and baju merah tu Othman




okayy lahhh sampai sini je lah aku cerita pasal class aku nii..sebab belajar pon setahun so tak banyak pengalaman sangat....

Comments