Graduation Day

Hari Graduasi

Assalamualaikum,harini aku nak cerita pasal hari graduasi sekolah aku semasa aku tingkatan 5.Sejujurnya aku tak berapa ingat dekat mana and bila kitorang graduasi sorry ๐Ÿ˜….So, benda paling aku ingat aku lupa beli baju untuk graduasi and aku beli 3 days before the graduation day ๐Ÿ˜‚.Pagi hari graduasi tu,kawan kawan aku yang bawak motor semua kumpul dekat sekolah.Lepastu dah cukup semua kitorang gerak.Waktu dalam perjalanan pergi,ada beberapa kawan aku bawak laju dan tanpa sengaja akupun terikut ๐Ÿ˜…,sampai satu traffic light ni kitorang baru sedar ada satu kawan kitorang tertinggal.Dia tertinggal dan kitorang tak tahu sama ada dia tahu jalan ataupun tak.Kitorang memang risau ,jadi kitorang rancang pergi dulu tempat graduasi and 3 motor pergi tolong cari.Waktu sampai kitorang agak terkejut sebab kawan kitorang yang tertinggal tu sampai dulu ๐Ÿ˜‚.So, the day went well and aku nak beberapa gambar yang ada(aku mintak kat dorang semalam act๐Ÿ˜‚).Thank guys.Satu benda lagi,zaman sekolah was the best for me whether it is sad,happy,full of drama it is still the best.Love you guys.



Classmates incomplete (13/18)

Cari la mana cg dalam ni

Comments