My collection of Sneakers

Hallu guyssssss...

So today aku nak cerita pasal collection kasut aku sikit....aku takde lah banyak sangat kasut and aku tak stick kepada satu brand je contoh Vans ke takpon Converse ke...aku suka kumpul random and kalau boleh aku nak setiap brand tu, aku ada sepasang. Aku akan ceritakan kasut yang aku pernah beli dari awal aku minat kumpul until now.Actually aku start minat kumpul time form 3 sebab bagi aku..aku rasa puas tengok kasut ni hahahahahaha

Vans Slip On Zio Ziegler
First aku beli dekat Vans One Utama..ni time raya aku pergi beli dengan family..hahahaha so macam biasa lahh family yang belanja. Time tu harga kasut ni around RM235..kasut dia pattern macam batik and warna putih..And ni salah satu Ziegler Edition

Vans Old Skool (black/white)
Vans Old Skool ni salah satu trademark Vans, now harga dia macam kasut lain RM235 jugak but Vans dah upgrade jadikan ultracush means kasut tu dia dah tambah tapak bagi selesa..so harga dia boleh cecah RM300.Kalau cerita pasal kasut ni mesti aku tergelak sebab kasut ni copy ori just time tu aku tak pernah fikir pasal ori ke tak so aku beli je lahhh..Harga dia just RM69 HAHAHAHAHA aku beli dekat salah satu bundle dekat Temerloh

Vans Old Skool (black/black)
Kasut ni aku beli time 2018 sebab mak aku cakap "bae, awak nak apa untuk setahun sekolah ni?" and aku cakap "bae just nak kasut vans je untuk pergi sekolah" so mak aku bagi lah duit untuk beli and if kau rasa nak beli murah dari harga biasa, kau boleh pergi try check dekat Original Classic (OC) sebab last time aku beli Vans tu harga dia drop jadi RM219. Bagi aku ni dah kira murah sebab Vans tak pernah buat SALE even raya.

Vans Authentic Checkerboard
Vans ni aku beli dekat acc ig @vansmalaysia.my..dia macam kasut Vans Authentic yang lain just kotak-kotak tu warna kelabu..ouh ya harga dia RM175 je..Vans Authentic ni salah satu kasut yang common jugak kalau dekat boutique tu or orang panggil Vans Classic.

Vans Slip On
Vans ni aku beli sebab time tu aku nak pergi GP and atas highway boleh pulak hujan so aku terpaksa beli dekat HYPE sementara tunggu kakak aku balik kerja..harga dia RM220

Converse Courtland OX (black/white)
My first converse...ni aku beli dekat ig jugak, acc dia @asfa.empire bagi aku kasut yang dia jual sama je harga or ada yang lagi murah and ni time aku beli nak dekat raya...Kasut ni selesa pakai sebab dia punya cushion dalam tu tebal and kalau kau nak jalan jauh memang sesuai. Harga dia RM180 je so bagi aku harga ni kira murah lahhh.

Macbeth Langley
Macbeth ni inspired by Thy Regiment punya vocalist so aku pon beli lahhh time nak dekat raya...First aku pergi SOGO but takde yang menarik and aku pergi The TANGS dekat One Utama so takde saiz pulak and aku pergi dekat HYPE and nasib ada saiz and harga dia not bad lahh..RM200

Adidas Dimension Lo
Adidas ni aku dapat after merajuk dengan ayah aku...punca aku merajuk, aku jealous kakak aku dapat kasut and aku tak dapat HAHAHAHAHAHA  so aku beli jugak lahhh dekat Adidas Outlet and harga dia RM300...Kasut dia nice and macam biasalah Adidas kannn so tapak dia mesti selesa...

Still ada kasut yang aku tak cerita and aku punya azam aku nak collect 30 pasang kasut in every brand and totally semua original..wish me luck guys..


Comments