Secebis Memori

Secebis Memori.

Assalamualaikum dan selamat petang geng!!!

Apa Khabauu??


Awal bicara pertama mula geng, biar aku perkenalkan diri aku dulu.


Nama aku Muhammad Syahir bin Mad Nor.

Aku orang MELAKA.
Lahir 10 MAC ****.Tahun toklehlah bagitau nanti kantoi lah muda ke tua!!!.hmmm...

"Tempat Study katnerr"???

 Buat masa sekarang ni Alhamdulillah geng,adejee kat Kuala niha kat Akademi Laut Malaysia.Amek Diploma in Nautical Studies.alaaa yang blaja nak jadi Kapten Kapal tuuu(bak kata nenek sedara aku)
Baru nak habis sem 2,insha Allah bulan 7 baru masuk sem 3(jadi senior dah)...hehehheehhehh.

"Single Kerr"???hmmmm....macam mana nak jawab niiii...

Ok!Nak kata single tuuu tidak lahhh.Nak kata takenn punn tidak jugak.
cuma boleh kata,hati ni dah berpunya....hohoohohohho

Ok geng,sebenarnya ni entry pertama aku,jadi memang tak tahu nak tulis apa!


Jadi untuk permulaan ni, aku citerlah pasal zaman sekolah rendah aku yang ingat-ingat lupa nii.


Meh aku citer sikit pasal zaman sekolah rendah aku,

  First of all,tahun 2005& 2006,time ni aku still tadika lagi,aku punn tak ingat sangat apa aku belajar so tak tahu nak cerita apa.kang lebih-lebih tipu pulak.hmmmmm.biasa lah geng,ni zaman mumayiz lagi bak kata RO(Regimental Officer).

 Then,habis tadika aku daftar darjah 1 kat Sk Othman Syawal.Masa ni geng,aku masuk sekolah memang lepu geng.apa pun tak tahu.Memori aku tahun ni ingat-ingat lupa jee...


Jadi geng biar aku cerita sikit memori aku waktu darjah 5 & 6.Ni nasib baik aku ingat.Kalau tak, baik mati jelah!HEHEHEHHEHE.


Ok geng,aku ni sebenarrnya dulu Nerd...tapiiii..walaupun nerd,aku aktif tauuu....macam-macam gua masuk geng.pertandingan kompang,rekorder, apa lagi???haaa menari....tadahh jelahh semua aku rembat.asal bolehhhh jeee.


korang mesti tak caye punye deeee....meh gua tunjuk bukti kat luu geng!!!tengok gambar -gambar ni...


ni gambar waktu latihan .tak silap aku, kitorang main lagu ombak rindu.
maklumlah time tu lagu ni tengah popular.


ni  gambar masa terima hadiah dari guru besar,Datin Zunaidah.


yang ni gambar menang pertandingan recorder.
naib juara pun bolehlah.
menang gak kannnn.Negeri Melaka!!!!

yang ni paling lawak....ni waktu darjah 6.
aku yang badan keras macam kayu disuruhnya menariii..
aku tadah je brooo...
maklumlah dapat duet dengan bidadari kat belakang tu!!!lawa kan???


haaaa...tercengangkan dengan kecomelan gua..

Aku bukan nak riakkk tapiii tv3 pernah nak interview aku sebab terlalu aktif kat sekolah.(BOOOOOO!!!!!!) haihh malulahhhh!.hmmmmm...


ok geng...tu citer pasal Kokurikulum.


Ni aku nak crita pasal akademik pulak.Aku ni nak kata pandai tidaklah,tapi Alhamdulillah,lepaslah jugak pergi sekolah menengah.hehehheheheh......


Alamak genggg,roll call nak start dah!!!!!kang bising pulakk warden ni...wa cau luuuu!nanti jangan lupa check out for my next entries geng.


Sembang banyak pun penipu !nak tanya lebih-lebih boleh follow ig gua @syahirmdnr..boleh dm sambil makn Super Ring.hmmmmmm....


Sekadar perkongsian.Assalam.bubyeee.












Comments