My Dreaming Shoes

Halluu Guyssssss

Aku dah cerita macam mana nak recognise kasut ori and fake also kasut apa yang aku ada...so sekarang aku nak cerita kasut apa yang aku teringin nak beli..macam-macam kasut yang aku nak beli but biasalahh aku still student and dalam acc bank takde duit berkepuk-kepuk even aku jual nasi lemak dekat Pacific..OKAY HABIS


  • Onitsuka Tiger Mexico 66
kasut ni aku teringin teruk sebab lawa gila and dia simple jee...kasut ni harga dia around RM440 and boleh dapat dekat Onitsuka Boutique..Original Classic boleh cari jugakk but kena hati-hati sebab sometimes ada Onitsuka ni dia pakai kulit babi.
Source:Google


  • Dr Martens 1460 
alright Dr Martens ni pulak famous dekat kalangan budak Punk and Skinhead..but jangan tanya aku kenapa dia famous sebab aku pon tak tahu..kasut dia macam boot askar tu tapi memang nice lahh..tapi harga dia memang gila lahh sebab sepasang RM1,079.
Source:Google


  • Converse X Chinatown
Converse ni release on 20 July 2019..special nye kasut ni dia akan tukar warna kalau kena cahaya ..kasut ni dia keluar untuk high cut and low cut but aku suka high cut lagi...harga dia RM581..
Source:Google


  • Nike LeBron Soldier XIII 
Since aku minat main basketball ni..aku teringin beli kasut Nike LeBron 13 ni..dia ada dua straps..satu dekat forefoot and satu lagi dekat ankle...harga dia pulak RM579
Source:Google
okayy...so far ni je kasut yang aku gilakan sangat...and hopefully guwe boleh dapat yaa ini kasut...byeeeeee

Comments