Kluang,Johore (Day2)

SAMBUNGAN GUYSSSSSSSSSS

So today hari kedua aku dekat Kluang and last day...pukul 9 aku check out hotel terus and pickup Asmira dekat rumah..kitaorang nak pergi breakfast dekat Kluang Railcoffee yang ori memang betul tepi landasan keretapi but bapak ramai orang tu tak terkira yang beratur tunggu turn tu so mama decide makan dekat cawangan dia...so aku makan lahhh macam-macam dekat sana contohnya roti bakar..bihun goreng and mama makan bubur...lepas makan kitaorang pergi Kluang Coffee Factory saja nak jalan jalan..dekat sana dia bagi free coffee and biskut kering..lepas jalan tu aku pergi hantar Asmira dekat terminal and luah perasaan sikit sebab dah nak balik kannn HAHAHAHAHA cewahh jiwang pulakkk...but mama kacau because mama whatsapp macam ni "lama lagi ke?cepat sikit dah panas ni" padahal mama duduk dalam kereta je...







So sampai sini lah cerita aku pergi Kluang jumpa fruit heart siap bawak mama tau HAHAHAHA 

Buah cempedak di negeri sendiri,
Sungai Petani banyak padi,
Ada masa atau hari,
Nanti i letak lagi.

Comments