Kluang,Johore (Day1)

CERITA PANASSSSSSSS......


Baru ni aku pergi Kluang,Johor...saja jalan-jalan dengan family..not family lahh actually dengan mama jeee and Asmira...okayyy asmira ni aku kenal dekat twitter and yaa kawan rapat(time tu lahh)...One day,aku plan nak pergi sana buat suprise dekat asmira niii..so aku plan nak naik motor and aku mintak izin mama..aku cakap macam ni "mama,bae nak pergi Johor saja nak makan angin" mama reply "pergilah Kluang..tempat dia menarik" and aku pon okay jeee..Lastly..mama cakap "bae..mama nak ikut bae pergi Kluang" apakan daya..anak soleh kann..so aku pon ajak lah mama sekali..

Sabtu,7 March 2020

Aku tidur dengan Syahir while tunggu mama aku datang pickup dekat rumah Syahir and mama sampai pukul 9;30 am..So aku punya lah tugas drive ke Kluang pulak...and aku bawak as usual 140km/h for kereta bezza lahh.....then sampai lahh Kluang pukul 11 lebih and aku cakap dekat mama "ma,bae nak jumpa kawan dekat Terminal Kluang" and mama cakap pergilah..so aku pergi terminal then aku beli slurpee dulu and aku bawak jumpa dia...dia punya terkejut tu HAHAHAHAHA lawak sehhh kalau ada gambar aku dah bagi...sementara tunggu Asmira habis kerja..aku pergi lunch and makan nasi ayam Hainan then lepas siap tu aku jalan art street dengan panas terik tu...tu pon sekejap je sebab tak daya hahahahahha then aku pickup Asmira dekat terminal and jalan dekat satu farm ni..best wehh masuk free but kalau nak bagi makan lembu ke rusa ke kuda ke..bayar RM5 untuk seikat rumput..settle situ kitaorang pergi Gunung Lambak but takde apa pon Gunung Lambak tu..bishe bishe jeeee...and aku still tak puas hati dekat art street so aku repeat balik situ but kalini bawak kekasih hati pulak hehehehe....ada satu kedai cendol dekat area art street tu..kau tak order lagi cendol dah sampai HAHAHAHAHA lepas makan cendol tu aku pon balik hotel then bersiap sebab malam tu Asmira nak bawak pergi Food Fest dekat Dataran Tasik Kluang..but takde apa sangat pon..so Asmira bawak pergi makan dekat 'Nasi Lemak Wak Kentut'...







but sorry lahh gambar time dekat Food Fest and Nasi Lemak Wak Kentut takde...so ni for first day aku dekat Kluang......

Comments

  1. Bloody hell cadet i give u overnight u went for dating


    Sincerely,

    Yusop Jantan

    ReplyDelete

Post a Comment