Pengalaman Di Sekolah Teknik Kuala Lumpur

Assalamualaikum, harini aku nak menceritakan throwback pengalaman aku bersekolah di Teknik KL. Pengalaman tak berapa tapi ada la sikit. Sekolah kat sini 2 tahun je, student pun tak berapa rapat sangat laa yelah ada 600 student bai. Nak dipendekkan cerita, sekolah sini syok la ramai kawan , member gila gila, asrama vibes lagi mantul.
Hari Terakhir SPM2018
dari kiri Ipan,Aku,Hafizwek,Pancung,Repman
Yang best sekali batchmate sendiri ngam , unite, sporting

Ni gambar batch aku Maestro
Bagi aku, sekolah kat sini syok sebab aku dikelaskan dlm kelas mekanikal yang perangai gila gila. Belajar pun efektif , cikgu cikgu pun baik.Tak pandai la nak tulis karangan, letak gambar jelah santuy.

Sebahagian Classmate


Deskmate
dari kiri aku,Hafizwek,Dibo,Jamil
Makan makan lepas ambik result
Gambar raya
dari kiri Alif, Repman,Aku dan Ilman

Gambar majalah kelas aku
Bersama dormate kesayangan F5 (dorm ABU)
Cg Math Kesayangan Cg Norliza


Comments

Post a Comment