LANGKAWI TRIP WITH Le' BROSS (PART 1)


Assalamualaikum gaiss !! what's up geng !! okay untuk fist blog ni aku nak throwback sikit kenangan aku dengan sahabat-sahabat aku..Untuk first entry aku, aku nak share sikit pengalaman short vacay aku dengan member-member aku pergi LANGKAWI !! Kita pergi dekat-dekat je takyah jejauh okeh.Taknak cakap banyak, AYUHLAH KITA


Awal mula pertama mula, aku kenalkan sahabat-sahabat aku


Dari kiri: Ali, Asyraf, Aku (paling kacak), Ayoi, Adli

First day kitorang sampai, haripun dah lewat petang, so kitorang decide nak check in hotel dulu, letak barang, pergi makan then balik hotel, lepak-lepak jap, then terus tido sebab memasing dah barai. So kita sambung keesokan harinya pulak ye.
So esoknya kitorang pergi Langkawi Skycab. Tak jauh pun dari tempat kami menetap sebab tak besar mana pun Langkawi tu.



Agak interesting jugak naik cable car ni, korang boleh layan view hutan-hutan, laut-lautan ciptaan tuhan yang indah.. Nah tengoklah view kat atas tu..


cantik kan view dia? HAHAH sorry do cap

So bila dah sampai kat atas tu, korang boleh la ambil gambar-gambar kenangan berlatar belakangkan pemandangan yang sangat indah aaaa gitcheww


               Ok cap ni hensem sikit heheh


~END OF PART 1~

Comments