Concert and Gig

Haiiii Guyssssss

So ni entry aku yang kedua belas...then aku nak cerita pengalaman aku pergi concert and gig..gig ni aku minat since 16 Tahun but time tu aku still dekat tahfiz Sabak Bernam so nak balik semua susah..aku tunggu cuti baru aku gerak pergi dengan kawan..bagi aku gig ni tempat yang best sebab kau boleh kenal ramai orang..kau boleh enjoy music and release tension..

09.12.2017
Rock The World 2017

RTW ni dia kumpul semua local band macam Bunkface, Massacre Conspiracy, Gerhana Ska Cinta, Masdo, Naratu and banyak lagi...RTW ni dia buat dekat Car Park B, KL Sport City Bukit Jalil..start pukul 10 pagi until 11 malam..and korang jangan risau pasal solat sebab dia ada provide tempat solat..ouh yaa lagi satu bestnye RTW dia ada colour mosh..


31.12.2017
Tempatan Fest 17

Kalau kau dah familiar dengan local brand ni mesti kau tahu TF ni and ni first dia ada buat concert dekat situ..but aku tak ingat berapa banyak band performed time tu just yang aku ingat banyak genre contoh hardcore..reggae and so on.


15.12.2018
Week Of Hardcore Show

Week of Hardcore ni dia tak macam RTW sebab RTW buat dekat tempat lapang while Week Of Hardcore ni buat dekat studio(Playspace, Damansara Perdana). Bands yang performed time tu adalah Left to Fight, Rumpleskin, Collision, Lost Control and banyak lagi..selalunyaa gig start pukul 4pm and sampai semua band performed but still ada waktu solat semua..


28.12.2019
Burncock Vol.2

Burncock ni buat dekat Angkasa Event Space, and band yang performed pulak ialah Kids On The Move, Left to Fight, Thy Regiment, Lost Control and ada lagi band lain..time ni best sebab aku sempat mandi hujan dulu dengan rempit naik Ex5 jeeee..

actually ada lagi tapi ada yang aku tak tangkap gambar semua and aku tak ingat tarikh...and kau jangan segan if pergi any gig sebab mesti kau akan dapat kawan baru and pengalaman baru..lagi satu kalau if ada orang cakap pergi gig mesti mabuk, tak jugak sebab setakat ni aku tak pernah mabuk and Alhamdulillah solat still penuh...and if anyone yang nak pergi gig boleh roger aku yeeeee...

Comments

Post a Comment