Maqon maqonnnnn


So ssup readers. Untuk few entry aku, aku nak cakap pasal makan makan diserata dunia. Gitchewww. Aku ni tkda la selalu pergi foodhunting sangat sebab aku broke af kot hshhsshsh. Anywayyy gambar2 yang korang tngok ni semua aku amik sendiri guna Google Pixel aku.  So ini adalah part 1.






Ni waktu kat Melbourne somewhere in June 2019. Ni panamadia pun aku dah tak ingat tapi located kat Laverton Market. Turkish punya dish tak silap aku. Menarik en. Dia punya rasaaa mantap aku cakap kauuu. Plus waktu ni Aussie tengah winter pulak en so sesuai gila ah makan outdoor panas panas. Harga pun under AUD10 so berbaloi laaa kenyang pun kenyang. Sooooo if any of yall readers find yourself berada kat Laverton Market bolehla cubaaaa. Sedap do gentle.

K out of topic but requirement lecturer aku kena ada 4 gambar so nah lawak hambar


Comments