Detik-Detik Sebelum Habis Sekolah...

Assalamualaikum geng-geng sekalian,aku harap korang sume sihat2 la ya.Ok,kalini aku nk cerita pulak pasal hari last day aku bersekolah sebelum melangkah ke alam yang lebih mencabar.Inilah detik2 akhir aku habis sekolah setelah tamat menjawab peperiksaan SPM.Aku harap korang semua setia membaca la walaupun agak bosan sikit.🤣🤣.Yalah kan,sapa je suka baca,so,here you go!


(5 Akaun 2 2018)

Dalam masa 2 tahun sekelas dengan dorang ni,banyak benda yang aku belajar.Pahit manis semua ada,barulah lengkap hidup kita btul x?kalau x de semua ni rasa macam hidup kita kosong je kan.So tibanya hari2 terakhit SPM dan hari2 kami selaku murid sekolah.Paper terakhir spm time tu paper ekonomi,memang paper yang paling kitorg x suka ah an🤣🤣.Paper ekonomi time tu memang macam biasa lah an,tak pernah nak senang,susah je manjang.AHAHAHAHAHH.Tapi takpe,perjalanan harus diteruskan.

(Kononnya nk candid🤣🤣)

Dalam kelas ni memang complete ada geng2 belajar,ada geng2 yang kuat lepak,ada jugak geng2 underdog.Tapi semuanya ada kelebihan tersendiri.Nak cerita pasal sekolah je x best jugak kan,kita skip jelah ke gambar seterusnya😁😁

(Acah2 formal)

Kita putar balik ke masa sebelum SPM,untuk aku share gambar2 majalah sekolah daripada kelas aku,5 Akaun 2.Oh aku lupa nak cerita,aku sekolah dekat SMK Seksyen 7,Shah Alam.Tak lah semegah sekolah2 asrama ataupun sekolah2 sains lain,tapi cukup untuk mengajar aku banyak benda.
Enjoy the picture😁😁
(Setia Eco Ardence,Setia Alam)


Jujur aku cakap,aku memang rindu korang semua,cikgu2 semua,harap semua study elok2,belajar baik2,and thanks a lot for the memories that we have created together.Tu je setakat ni daripada aku,sekian,wabillahhitaufiq walhidayah wassalamualaikum warahmatullahhiwabarakatu.
Terima kasih kerana sudi membaca.






Comments

Post a Comment