CHINESE NEW YEAR!!!!!

Hai πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ korang mesti bosan kan? ha jomla bace blog aku 😚😚.Oke kali ni aku nak share kat korang pasal sambutan chinese new year. Best tau dpt jadi mix chinese malay,dapat belajar adab dan budaya yang berbeza πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹. Oppss korang mesti xtau background aku kan? Oke so let me give some introduction hahaha....Nama aku Muhammad Farid Ariffin Bin Law Kian Tat.Aku mixed sebab papa aku cina and umi aku melayu.Aku ada 2 orang adik beradik je and aku anak bongsu πŸ˜….Oke tu je la kot serba sedikit background aku,so kita teruskan dgn sambutan hari raya cina k.Emmm,yang aku suka time nak sambut hari raya cina ni time malam raya,sbb ada makan besar,jumpa sedara mara dan lain lainπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹hahahaha so aku share la sikit gambar gambar aku dengan family aku.πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡



tadaaaa😜😜😜 haa ni time raya dekat rumah kakak papa aku😊
semua happy sbb dh lame xjumpa ramai ramai camni hahaha.
Angpao pon dapat lagi even dh besar hahaha πŸ™ˆπŸ™‰



selfie sikitt hehe✌✌✌ (geng mata sepet)
depan sekali aku,tengah abang aku,belakang papa akuπŸ˜‚
semua hensem kan muahahaha #berangan itu percuma 😝😝😝



lepas siap makan,borak dan semua dah siap so apa lagi,
amek gmbr la heheπŸ™ŒπŸ™Œ

em asyik gmbar ramai ramai jer,
gmbar sorang sorang la plak πŸ˜…✌


Comments