SMK SERI NERING

Oke gengg,korang bosan kan terperap dlm rumah jer skrg๐Ÿ‘€,dont worry,i have the solution hahaha......my solution is lets read my blog ๐Ÿ˜œ,hehe kali ni aku nak cite kat korang pasal sekolah kedua aku time sekolah menengah iaitu SMK SERI NERING๐Ÿ’™.yelaa sbb haritu aku buat pasal bdak laki klas aku je so ade yg request buat pasal 1 sekolah plak hahaha. aku blajar dkt sini setahun lebih,start dari hujung tahun form 4 n sampai habis form5 ๐Ÿ’ž.nak buat mcm mne jodoh blajar dkt sais xpnjg hahaha . Sesetengah individu mesti anggap sekolah harian ni prangai teruk,blajar xpndai,xde harapan nak berjaya๐Ÿ˜” tapi itu semua salahh tauu๐Ÿ˜๐Ÿ˜†Walaupon sekolah harian tapi suasana belajar dkt sini besttt๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Cikgu2 dan kawan2 semua baik,sporting,n hepy go lucky ❤.Oke lah type pnjg2 korang bosan kan so aq tunjuk gmbr jela ea hahaha✌





aku masuk2 sekolah ni dah nk cuti akhir tahun dah๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ 
so ni kelas aku amek gmbr dulu sblum start jamuan akhir tahun ๐Ÿ’•





ni aku dgn kawan aku pegi kem blajar ๐Ÿ˜† 
nak tmbh ilmu pengetahuan la katekan hahaha



haa ni la ladies kelas aku ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ cantik dan ayu kan semua hahaha 
tapi nampak je ayu nii, padahal nakal,kaki makan,kaki tidur,kaki bodek n semua kaki lh hahahaha just kidding ๐Ÿ˜๐Ÿ˜œ 
gurau jerr,diorang ni semua rajin study tau,klau xfhm ape2 tnye diorang la






ni time majlis persaraan guru kelas kitorang ๐Ÿ’ฅ 
memang susah nak amek gmbar formal hahaha



alhamdulillah,ada jugak peluang aku jadi pengawas sekolah๐Ÿ˜œ
tapi xde pangkat la sbb xperform sgt bab jaga sekolah ni๐Ÿ˜…



tadaaa๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œasrama plg best hahaha 
praturan xketat sgt,prep malam pon santai2,best tau stay dkt asrama๐Ÿ˜
bleh study sama2,bleh borak dgn junior,dan bnyk lgi lah hahaha 
nk cite kan smpai esk pon xhbis ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜„






kem pengawas yg plg best hahaha๐Ÿ˜ 
actually mmg suka tuang dari dulu lagi hahahaha 
org tgh buat keje kite rilek2 ler dlu hehe๐Ÿ˜๐Ÿ˜



haa ingt sekolah harian xde aktiviti ke dlm akademi
ni aku jumpa kawan dari sekolah lama time pegi kem straight a daerah besut 
tapi yang hujung kanan tu je yg dpt straight a hahaha yg lain xde rezeki ๐Ÿ˜†





okey exam biology dh habiss๐Ÿ˜ธ๐Ÿ˜ธ 
amek gmbr la dulu dgn cg fariza๐Ÿ™Œ
 cg plg sporting ni tau haa bukan kaleng2




ni last day budak2 5sains ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ฅ
lots of memory with them๐Ÿ’ž


Comments

Post a Comment