Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4

Salam sejahtera kepada blogger-blogger sekalian, jadi harini saya akan cuba untuk terangkan tentang game yang baru saya beli iaitu Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4. 

Image result for naruto road to boruto ps4
source; google

Jadi game ini merupaka game macam lawan lawan dan ada banyak watak dalam game ni contohnya naruto, sasuke, sakura, lee , dan banyak lagilah. so aku beli game ni sbb bosan kan duduk rumah time quarintine ni jadi terbanglah duit aku tapi takpe nasib game ni best.


Image result for naruto road to boruto ps4 character
source; google

ini merupakan watak watak yg adalah dalam game ni. mmg banyak gila and bestlah

Image result for naruto road to boruto ps4
source; google

ha ni pulak time dorang gaduh tapi janganlah ikut macam mereka ni sbb tak eloklah kan kita bertumbuk ni. so mmg epic gila lah game ni

Image result for naruto road to boruto ps4 adventure
source; google

ada jugak online battle so korang bolehlah nak lwn org luar sana walaupun tengah kena quarintine ni. kata akhir aku ialah game ni best untuk masa lapang lagi lagi kalau ada kawan or adik beradik so korang boleh buli dorang sampai nangis ajaajhaha. okay bye and thank you dengar

Comments